‌خیالباف

سلام ! [ ثابت ]

این وب صرفا فقط برای ور رفتنه :/

وبلاگ اصلیم اینجاست =)

اینجا کجاست خواهر 0.o

عه چجور پیدا کردی 0____0
برا ور رفتنه :دی

وقتی جایی نظر میدی اون بالا سایت یا وبلاگ دو تا میاد منم کلیک کردم اومدم اینجا : دی

این قسمت : آرتمیس شعبده باز می شود XD

عه !
چه جاااااالب ! D:
میخوام قالبای مختلف رو امتحان کنم شایدم فونت عوض کردنو یاد بگیرم :/

یه نگاه به جواب نظری که به آرتمیس دادی بنداز...

چرا؟

😂😂😂😂😂
ولی جرئت نمیکنم 0__0

جرئت کن.

ولی چرا فونت این وب درسته؟

ببینیم چی میشه ×__×
خب این همون قالبه دیگه ! وقتی اونو درست کردی اینم درس شد ! *-*

خود به خود که درست نمیشه.

مگه این که کد اصلی رو داخلش گذاشته باشی

خب دقیقا همون قالبه !
وقتی اونو دستکاری بکنی اینم دستکاری میشه ...

0__0

اول فکر کردم اسم وبتو عوض کردی D:

هوفف... خداروشکر، خیالباف قشنگه=))

+چقدر جالب! صندوق بیان یه خیالباف دوست داشتنیه D:

D:
+ آرهههه *-*

می تونی ارتفاع هدر رو بیشتر کنی ..

 

چه جورییییی @-@

ای جان چه جیگرههههه اینجا *_* 

همش رنگ پس زمینه ش عوض میشه :/
جیگری از خودتونه آبجی کوچیکه D:

وای عزیزم وای عزیزم!!!

چقدر کیوت!!!!!

 

 

اگه خواستی عکس اون قالب رو بهت میدم واسه خودت درستش کن:))

ممنون ممنون D:

نه نمی خواد ! بذار برا خودت ، یه روزی عوضش کن خیلی با نمک بود ! منم یواشکی برا چند ساعت پینترست رو نصب کردم و کلی فیض بردم XD
فقط رنگ پاسخ کامنت هات که آبیه توی پس زمینه ی زرد قالب یکم چشم رو اذیت میکنه:)



فعلا که همین قالب رو میذارم بمونه. ولی هر وقت خسته شدم یه چیز گوگولی میذارم.
واقعا پینرست یه کهکشان جداس با هزاران سیاهچاله که تو رو درون خودش می‌کشه:)


منم شروع کردم به گذاشتن جملات قصارD:

راستی اون وب الکی رو چجوری پیدا کردی؟ خواستی ببینی دنبال کننده ی ناشناس کیه؟
آره آره کمرنگه سخت خونده می شه ×__×

باشه =)))
آخ گفتیییییی 0____0

بعله ! حالا دیگه من نمی تونم بنویسم XD

عنوان رو ؟ آره چون 81 تا دنبال کننده داشتی ، اون 1 رو مخم رفت اومدم ببینم کیه که بهمش زده @-@
وااااووووووو@-@
خوبه ؟
دیگه چیکارش کنم ؟
رنگش و ... =))))
همه جی عالیه:)
فقط حالا بهم بگو چجوری این قالبو بزارم رو وب خودمXD
بذار ببینم میتونم کپیش کنم ×_____×
اگه کپی شد که ایشالا میشه ، یه دونه HTMl هست ، یدونه CSS 
جدا جدا برات میفرستم ، اول html 
میزنی قالب ، انتخاب قالب جدید ، یه کادر باز میشه ، html رو پیست میکنی اونجا و ذخیره میزنی ، بعد خودش میاد بیرون ، انتخابش میکنی ، پایینش یه کوچولو نوشته css اونو میزنی و کد css رو اونجا پیست میکنی و تمام D:

بفرست ببینم چیکار میکنم •~•
وایییی میخوام جیغ بزنم ! 
کپی نمیشهههههههههههههه

تو خود وبلاگ عرفان یاد داده چه جوری بذاری تو وبت =)
قالبو تونستم عوض کنمممم*--------*
فقط یه سوال دیگه..
چجوری هدرو عوض کنم؟
میخوام اون چهارتا عکس خودمو بزارم"-"
بزن قالب 
بعد ویرایش ساختار قالب فعلی 
یه کوچولو بیا پایین ، یه جایش هست شلوغ پلوغه ، اونجا بین دوتا از اینا "" لینک عکس رو گذاشته ، اولشم http/bayanbox داره ، دیدیش ؟ اون لینک عکس رو حذف میکنی و بین اون دوتا " لینک عکس خودتو بذار !
چهار تا اینطوریه!
نمیدونم خوب توضیح دادم یا نه :/
بزار ببینم...
انگشتام بی حس شدن "-------"
آهاااان دوتاشو تونستی آفرین XD
اره آره دارم راه میفتمXD
خوبهههه =))))
موند عوص کردن رنگ پس زمینه"-"
خب تو css اون بالا سرچ کن background بعد دکمه ی find رو بزن ! اولی که میاد یه کد داره احتمالا اینه : #e5e5e5
تو اونو پاک کن بنویس #c8e5f3
عررررررررر تونستمT-----T
استلا
آرتمیس
ازهردوتون مچکرم♡♡♡
بوس*^*
راستی @آرتمیس دیگه زحمت نکش تونستمD":
اصلا اینجوری بهتر شد یادم گرفتی XD
آفرین ! من به تو افتخار میکنم ="))))
آره دقیقاD:
مرسیییییییی
خواهش میکنم XD
وی بسی حوصله اش سر رفته است ... با اینکه میداند کسی این جا را نمیبیند دیوانه بودنش بر عقلش غلبه کرده و برای خودش کامنت می گذارد ...
سلام !
بلاخره دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید :)
وای استلا خیلی خوشگلههه!! یه بک گراند هم براش بزاری عالی میشه=)
سپااااااس آبجی کوچیکه D:
میخوام اینو حسابی ویرایش کنم دیگه تا آخر عمرم قالب عوض نکنم ( شتر در خواب بیند پنبه دانه ... )
آره ولی فعلا رو هدرش موندم :/
انقد همشون رو خوشگل درست کردم که ... الان به خودم فحش میدم مجبور بودی اینهمه هدر درست کنی ؟ :/
هدرش انتخاب و قطعی شد میرم برای بک گراند D:
هیهیهیهی D:
سلام D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی