‌خیالباف

بیا معرفی کن خودتو

کی اینجاست ؟ کی به جز من اینجاست ؟ اینجا چی میخوای ؟ :|

رفت ...
آخرشم نگفت !
هعی ...
خودتو درگیر نکن ...
سلام استلا
حالت چطوره ؟!
آممم ...
خوبم فکر کنم ..
دیگه به من که دروغ نگو :/
کوفت :/
از کجا همه چیز رو میفهمی ؟!
اونش مهم نیست ....
حواست هست دیگه دوستات آدرس اینجا رو دارن ؟! دیگه نمیتونی راحت حرف بزنیا ...
اینم برام مهم نیست !
گمونم بی حس شدم باز ..
هعی ..
چقدر میفهمت ...
ولی غلط میکنی :/
پاشو حوصلتو ندارم اصلا :/
مردشور حرف زدنتو ببرن :/
خاک تو سرت ! باورم نمیشه از صدات رو نمایی کردی @-@
اههههه نگو دیگه تازه یادم رفته بود :/
کثافت :/ چه میدونم ، مست بودم اون موقع نفهمیدم دارم چه غلطی میکنم:/
بدجور دلت میخواد فحش بدی ، نه ؟! مثل من !!
همیشه همینجوری بودی ... بعد انجام کار پشیمون میشی ...
خوبه که منو میشناسی !
آره ... همیشه کار از کار میگذره ..
از اول اینجوری بودی ...
درست بشو نیستی مسخره ...
درسات رو هم که نخوندی ...
لال شو ...
3 نفر تو سایتن ...
خودت لال شو :/
خب باشن !
حرف زدن باهات خیلی بهم می چسبه ...
به منم ((=
شدن 4 نفر ...
کاری نداری ؟ میخوام برم ...
خودم دیدم ...
هومم ... میشه نری ؟!
گوشی 7 درصد شارژ داره ، خودت میدونی که ...
آره ...
حالا یه کوچولو دیگه هم بمون ...
میخوای فحش بدیم ؟!
اوهوم ...
خصوصی بده ...
یعنی اون 3 نفر الان دارن پیامات رو میخونن ؟!
اگه نمیخونن همینجا فحش بدم ...
نمی دونم ... فعلا که چیزی نگفتن 
شد 6 درصد ....
دلت تنگ شده ، نه ؟!
5 نفر..
آره دلم خیلی تنگ شده براش ... چرا یهو اینجوری شدم ؟!
خودمم همینجوری شدم ...
می دونستی خیلی خلی ؟!
آره میدونم ...
میدونستی فردا قراره بیای اینجا و به کامنت هام بخندی ؟!
گوشی خاموش شد ...
نه استلا ...
هیچ وقت بهت نخندیدم ...
همیشه مسخرت کردم ..
آم ... آره خب ..
اشکالی نداره ... به دل نمی گیرم ((:
لبخند تلخ میزنی ؟!
من که میدونم چقدر ناراحت میشی از دستم ...
منو میبخشی ؟!
می دونی که سعیمو میکنم...
سعی کن اون 4 نفر دیگه رو هم که تو سایتن رو ببخشی :/
آووو راستی قرار بود فحش بدیم ...
بهتری ؟!
بیخیالش ((:
آره ، یه کوچولو بهترم ...
میتونی فراموشش کنی ؟
نه ازم نخواه استلا ...
می دونی که اصلا نمیتونم
میفهمم ...
((:
فراموشش کن استلا !
لطفا ...
سخته ، خیلی سخته ...
از پسش بر نمیام
ولی اذیت میشی ... داری اذیت میشی !
می دونم ..
چیکار کنم خب ..
به این فکر کن اون حتی بهت فکر هم نمی کنه !!
خودت می دونی که دلم نمی خواد این طوری فکر کنم ...
می دونی امروز چند روز شد ؟!
اوهوم ...
1361 روز استلا !!! میفهمی یعنی چی ؟
چرا می شمری ؟!
نمی دونم ...
پس خفه شو لطفا 
بیا داد بزنیم
آرههههع بیا داد بزنیممم
متنفرررررررررررررررررررررررم
بیشتر داد بزن ، خودت رو خالی کن ، نذار مثل من خفه شه تو گلوت
حاااااالم دارههههه بهمممم میخورهههههه ...
میخوام بالا بیارممممممم
اههههه
به قول خودت یه اقیانووووووس تف !!
قرار نبود تیکه کلام هام رو بدزدیا (((:
مردشور
بیشعور 
کثافت
بی لیاقت
بی ادب
میبینم که کمبود فحش داری ((=
برو نت سرچ کن چند تا فحش جدید یاد بگیر 
آشغالِ عوضی
خیلی بی کَسی @-@
الان دیگه فقط خودم اینجام ..
هوم (:
استلا ...
چرا هی داره حالت بدتر میشع ؟
ولم کن ...
دلم میخواد با یکی حرف بزنم ..
هیچکی نیست ؟!
ای کاش من یکی دیگع بودم ...
کاش ...
آرتی نیست ، اگه بود یه چیزی میگفت
کیدو نیست ، پیام دادم هنوز ندیده
عشق کتاب هم نیست ، کامنتا رو جواب نداده
موچی نیست ، خونه ی مامان بزرگشه
استفان هم نیست احتمالا ...
فقط باید با من حرف بزنی
نمی خوام با تو حرف بزنم
هومم ... باشع
مواظب خودت باش
تو هم همینطور 
استلا...؟:| 
هوم
هی..یه نفر دوم هم اینجاس!
دیر اومدی XD
چطوری
بهترم 
اون نفر دوم کیه :/
ایده ای ندارم ‌‌@-@
استلاااااا نظرامو عدم نمایش بزن :||||||||
خودمم بین دو راهی گیر کردم :/
بززززززززن
هم دلم میخواد هم نمیخواد :/
خدایی اون 3 نفر دیگه اینجا چیکار دارن :/
فوضولن XD
هنوزم اینجان :/
حداقل یه چیزی بگین :/
شاید انگشتاشون شکسته نمیتونن تایپ کنن :/
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۱۷:۵۸ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .
باید یه خورده بیشتر تو وبلاگا بگردم تا شاید از حالت با خبر شدم :)
اییییییی چرا اینجا رو نگاه کردی :/
سلام!
علیک !
چی بگم؟ *-*
دیگه نمی تونیم دیوونه بازی در بیاریم بقیه می خونن :/
هعی :/
بیخیالش بابا ... من دیشب کلی دیوونه بازی در آوردم :/
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۱۸:۱۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .
از فهمیدنِ حال شما، شرمساریم
"سِتادِ افرادی که حال شما برایشان مهم است"
شرمسار چرا (((=
...
....
.....
من فدای این ستاد بشم که T.T
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۱۹:۵۰ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .
چی بگم :)
ناراحت نباش الان خوبم =]
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۰۳ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .
خداروشکررر
اما دفعه بعدی که حالت خوب نبود کدوم وبلاگو بخونم .. =)
((=
نمی‌دونم ، معمولا خصوصی به خودم پیام میدم :/
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۰۹ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .
دیگه علی القاعده باید بدونی که چقد مهمی =)
....
......
نکن اینکارو بشر T-T
راستی نگفتی :/
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۲۰ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .
از ما گفتن بود، دیگه حالا میل خودته که وقتی حالت خوب نیست، بام حرف بزنی یا نه =)

آمم چیز خیلی خاصی نیس
رفتم آزمون رانندگی قبول شدم
تو که یکی از اولویت هامی ((=

وایییییییییی ایووووول 
آفنررررررر
منم میخوام :(
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۲۶ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .
پس باید خیلی بیای کتاب بگیری D:
چون تمرین زیاد میخواد
تو هم بستنی هاتو آماده کن XD
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۳۲ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .
بستنیا آمادست
مشتریا کِی راه میافتن XD
مشتریا تازه از قم برگشتن :((
میتونم بپرسم اینجا چیکار دارید ؟! ×-×
پرسیدی دیگه :/
اسلاااااااا D:
اولا تولدت کیه؟ (احتمالا قبلا پرسیدم ولی ماهی قرمزم D:)
بعدشم اهل کجایی؟
۱۲ مرداد •~•
قم !
اوهوم فهمیدی XD
عههههه قمممم *--*
واقعااااا؟
قمی‌ام اما پارسال اومدیم زنجان (=
توعممممم زنجااااننننن
واااااایییییییی با هانی بانچ ی جایییینن کههههههههه
چرا نمیری ببینین هموووو
وااهاااوو خدااا
من اگ اونجا بودم حتماااا میرفتم ی سری بزنم
راسییییییی
اگ اهل قم باشی آشناییم حتمااااا
تازه حنا هم زنجانیه !!
عه چطور D:
عرههههه
حنام زنجانههههه
خاااببب مام ی مدت قم بودیم
البته من خودم خیلی بچه بودم اون موقه
عهههه واقعا D:
عارههههههههه
البته الانشم بابام بضی موقه ها میره
ولی خاااببب دیه
خب کدوم طرفا بودید @-@
فکر کن تو بچگی همو دیده باشیم D:
والا اون موقه ها مسیرای نیروگاه بودیم
واااااایییییی چ شودددد
ولی میدونی چیه
من تو قم دو بار گم شدم XD
ی بار ک بچه بودم دست مامانمو ول کردم ی لحظه بعد چون شلوغ بود نفهمیدم دست ی زن دیگ ایو گرفتم بعد هیچی دیگ کلااا گم شده بودم
ولی چون از بچگی گریه نمیکردم مخصوصااا تو جمع بغض گرفتم ولی گریه نکردم
هیچی دیگ بعدشم ک پیدا شدم
ی بارم تو حرم گم شده بودمXD
کلا من قمو ب گم شدن یاد میکنم
ما بنیاد بودیم D:
وایییی چه باحال XD
زیاد نمیشناسم من
عاره والا
حالا اینارو من میدونماااا فک کنم ی ده باری گم شده باشم
البته راستشو بخوای من کلااا دختر گم شده ام
تو همین شهر خودمون ی بار با دوستم تو ماه محرم تنهایی واساده بودیم(حالا فقط ی بار بودا-__-) همینشم زهر مار شد برام
چون ما رفته بودیم کنار جدولا شمع روشن میکردیم مامانم اینا منو ندیدن بعد فک کردن گم شدم و کلااا رفتن ی جای دیگ
خبب منم ک دیگ دیدم مامانم اسنا نیستن بغض خیلییی افتضاحیییی گلومو گرف
رفتم ی چن جایی رو گشتم و پیداشون نکردم ک همینجوری داشتم اینور و اونورو نگا میکردم آبجیم اومد ی سیلی زد بمXD
گف نباید گم میشدی
خواستم بگم آخه نمیری ایشالا شما منو گم کردین دیگ من خودم گم نشدم ک

حالا اون هیچ
ی بار با آبجیم و منو مامانم رفته بودیم خرید منم تقریبا هش نه سالم بود
مامانم گف ما میریم توی مغازه تو بمون جلوی مغازه برمیگردیم
منم وختی بچه بودم کلااا همیشه حواسم ب شهرمون بود چون اصلااا نمیرفتیم بیرون دوس داشتم بیشتر بشناسمش
خبب مامانم دستمو ول کرد درف تو مغازه با آبجیم
مگ ی چن لحظه بعد ک ب خودم اومدم دیدم هیشکی پیشم نیس
اصن اون حرف مامانمم یادم رفته بود
بعد خودم راه افتادم برگشتم خونه
چون راهو یاد گرفتم خواستم مثلا خودم برگردم
البته چون فک میکردم گم شدم این کارو کردم والا راه دیگ ای نمیدیدم
رفتم دیدم در خونه قفله
هیچی دیگ بعدش بازم سر این بی حواسیم بازم سیلی خوردم
حالا اینا ی ذرشه
فک کنم رکورد گم شدن دست منه اصن XD

چقددد زیاد شدD:
پرحرفیم داره ثابت میشهه
واییییی چقدر گم شدی XD
فقط اون سیلیه :/
یاد خودم افتادم که رفتم بالای پشت بوم .... "-"\
عارهههه میگم ک هنوز ادامه دارههه من ادامه ندادم D=
عههه توعممممم
راحت باش XD
پستش هست تو وبم ...
والا دیگ دستم نمیکشه تایپ کنم ://
الان اگ تلفنی بود باور میکنی حدود دو ساعت حف میزدم
هعی ک نمیشه دیگ
راسیییی اسلا تو خواهر بزرگتر داری؟

کدوم وبت؟
این وبت یا اون یکی؟
وایییی XD
نه :(((

همون اصلیه !
عاره والاااااااD:
حیف شددد

هووووومم بذا الان برم ببینم
میگم اگه یه دفعه کارت داشتم باید چیکار کنم :/
کیا اینجان ؟! :/
دوبارههههه شروع کردی :/
چی ها:/
همون ها :/
خودت ها مردک:/
خیلی هایی :/
گمشو از اینجا...
اصلا اینجا چیکار میکنی؟
ها :/
استلا اینجایی:/
ها :/
هاا:/
ها ها :/
ها ها ها :/
:/
چرا گم نمیشی:/
نمیخوام :/
خب نشو:/
اصلا به من چه:/
اصلا به تو چه:/
خوب نیستیا
خودت خوب نیستی:/
من حرف ندارم:/
منم خوب نیستم :/
بیا با هم خوب نباشیم :/
همممم ..
باشه:/
ولی من خوبما:/
منم خوبم :/
ما خوبیم:/
خییییلی :/
شاید یکم زیادی خوبیم:/
اوهومممممم 
همینهههههه:/
یوهووووو
هوراااااا
لیلیلیلیی
بزن کف قشنگه رووووووووووو
قررررر بدهههههههه
آاااااااا
بیا وسط
هوع هوع هوع
هوع هوع
تقلب نکن :/
تقلب نکردم بی لیاقت :/
همراهی کردم بات:/
باشه :/

هوع هوع !
نانای اصغر و‌صغری ...
نانای اکبر و کبری
هذا هاذان هاتین هولااااااا .
کی اینجاست؟
کی به جز من اینجاست؟
اینجا چی میخوای؟
حتی اینجاهم نیستی...
قد خر دلم برات تنگ شده.
نمی‌خواستم اون ور جوابت رو بدم.
نذتالبیقبلاذننپممم دلم می‌خواد جیغ بزنم. تازه می‌خوام از ذوق کتکت هم بزنم.
امسال کنکور می‌دی؟
منم اینجام کیدو..
این جا به جز من کسی نیست دیگه.
یعنی می‌شه جوابم رو بدی؟ می‌بینی اصلا پنلت رو؟
دلم برات خیلی تنگ شده.
دقیقا...
آره امسال
این قدر ذوقت رو کردم که اجازه می‌دم کبدم رو هم در بیاری.
کاش امسال همه‌مون یه نتیجه‌ی خوب بگیریم و تموم شه همه‌چی. ((_:
امیدارم:))
من که خیلی وقته اینجام ; )
:دیییی
چطور شده؟ اصلا حوصله‌م نمی‌شه قالب درست کنم.
شنبه ۱۲ شهریور ۰۱ , ۱۴:۲۲ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
خیلی قشنگ شده
فقط یکم بک گراندش تیکه تیکه شدن نشده؟
باید تغییرش بدم. :/
می خوام یه بک گراندی بذارم که کامل باشه، چیزی پیدا نکردم. تیکه تیکه ندوست.
شنبه ۱۲ شهریور ۰۱ , ۲۲:۳۵ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
کلیک
کلیک
البته زیادی آبی میشه
فعلا همینا رو یافتم
خب اینا هم‌ تیکه تیکه نمی‌شه؟
می‌خوام یه سره باشه.
ولی چه خوشگل‌ان. TT
دوشنبه ۱۴ شهریور ۰۱ , ۲۲:۲۲ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
صبا تیکه تیکه نمیشه که فرستادم -__-
عه. :"
باشه! خیلی ممنونم!
من ۱۲ روز نیستم.. نمی‌دونم تو کانالم دیدی یا نه. بعدا بر می‌گردم و درستش می‌کنم. (((:
سه شنبه ۱۵ شهریور ۰۱ , ۲۰:۰۰ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
التماس دعا
کلی یادت کردم و اینا. (((((==
شنبه ۲۶ شهریور ۰۱ , ۱۱:۲۸ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
کلی مرسی و اینا D:
خواهش می‌کنم و اینا.
هنوز حوصله ندارم. :/
يكشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ , ۲۱:۰۵ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
بی حوصله بودن که اشکالی نداره بی حوصله باش صبرم انتهایی نداره
خسته شدم از این حجم از گشادی. :/
چهارشنبه ۳۰ شهریور ۰۱ , ۲۳:۱۲ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
باور کن همینم که اومدی به خاطر اینه بقیه جاها نتونستی بری خخخ
نوچ! باور کن که همین‌م دارم به خاطر تو می‌آم. ="""
چهارشنبه ۳۰ شهریور ۰۱ , ۲۳:۱۳ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
صبا یه خبرایی شده بود پریروز
ازت نمیپرسم ولی دوس دارم بدونی
اگه اطلاعات بدی منم در همون زمینه یه چیزایی هست که بگم D;
چی؟ کی؟ کجا؟ درباره‌ی من؟ "-"
پنجشنبه ۳۱ شهریور ۰۱ , ۱۸:۲۸ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
مرسی که =)

هیچ چی خخخ
قابل داره که.
نه بگووووو.
پنجشنبه ۳۱ شهریور ۰۱ , ۲۱:۴۹ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
قطعا قابل داره :d
خب چیزه .. D:
مسمثکثککسووسوسپثپم این‌قدر خوشحال شدم که تو کانال‌م هم گذاشتم. XD
پنجشنبه ۳۱ شهریور ۰۱ , ۲۲:۱۶ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
نمیدونم به بقیه گفتی یا نه
خواستم بگم اگه به بقیه گفتی به منم بگی که امسال کنکور تموم شد برات یا نه
اوهوم گفتم تو کانال.
راستش آره خب، مگه اسکل‌م باز بشینم پای این درس‌های مسخره؟ "-"
جمعه ۱ مهر ۰۱ , ۲۰:۴۹ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
امم حقوق نه
یه چیزی که میشد باهاش وکیل شد D:
اصن صداشو در نیاوردم ولی تو کل این مدت حستو درک میکردم، حس کنکوری بودن و اینا
خدایا. TT
همچنان خیلی خوشحالم.
هستی الان؟
جمعه ۱ مهر ۰۱ , ۲۱:۵۰ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
قشنگ شده
درگیرم باهاش.
بذار مدیرت کنم، فونت و ایناش رو درست کنی. وقت داری؟ =""
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۱:۲۴ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
نچ نچ نچ این حرفا چیه میزنی
دوس داری چ تغییری کنه
جدی گفتم. ="""
الان مثلا چه جوری می‌شه که اسم سایت رو وارد نکنیم؟ شبیه وبلاگ dailyme.
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۱:۲۹ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
اسم سایت رو کجا وارد نکنی
نمی‌دونم الان تو وبلاگ دیلی می، معلومه اسم سایت‌ش نیست.. می‌دونی؟ نگاه کن الان من تو خود عکس هدر اسم وب رو نوشته‌م. اما توی فیلد اسم وبلاگ،یه نقطه گذاشتم که پیدائه. می‌فهمی منظورمو؟ xD
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۱:۳۲ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
عاا الان درستش میکنم
همیشه با این موضوع درگیر بوده‌م و به نتیجه‌ای هم نرسیده‌م. XD
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۱:۳۷ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
اخجون دیگه تو چیا به نتیجه نرسیدی xD
خب الان مسئله این‌جاست که وقتی ستاره‌ی وبلاگ روشن می‌شه، اسم وبلاگ رو نمایش می‌ده؟ "-"
من کلا تو زندگی‌م به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌م. XD
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۱:۴۱ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
نه دیگه اونجا اسم "خیالباف" رو نمینویسه
باش بهش میگم D:
خب همین دیگه! پس مال بقیه رو چه جوری می‌نویسه؟ TT
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۱:۵۰ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
خب اونا مثه تو اسم وبلاگشون روی عکس نوشته نشده
الان این عکسی که گذاشتی خودش اسم وبلاگت رو داره
اینجوری ک تو گذاشتی خیلی قشنگ ترم هست
ولی وبلاگ دیلی می معلومه که خودش نوشته. =""" یعنی انگار مال عکسه و خب وقتی دنبال‌ش می‌کنی، اسم وبلاگ‌ش هم هست. آه چه عجیب. "-"
حالا تصویر زمینه‌ش...
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۱:۵۱ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
زندگیت بهم گفت بهت بگم خالی نبندی xD
زندگی‌م خودش هم به نتیجه نرسیده انگار. XD
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۱:۵۷ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
پس اوضاع رقابتی شدددد
الان درستش میکنم کیف کنی xD
یه چیز دیگه. می‌شه تصویر زمینه‌ش تکرارشونده نباشه؟ •~•
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۱:۵۹ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
اره میشه
بذار یادم بیاد کدش چی بود
داره بهت حسودی‌م می‌شه کم کم..
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۲:۰۲ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
ببین صبا الان تصویرش تکرار نمیشه
ولی چون قد عکست زیاده، گلاش رفته پایین
بالای عکسو ببر هر چقد دوس داری
دوباره اپلود کن بذار تو وبلاگ تا گلاش بیاد بالاتر
گلاش وسطه که. XD
یعنی باید کوتاه‌تر باشه؟
تو وب اصلی‌م که پیش نمایش می‌زنم، نمی‌دونم چرا نصف خ خیالباف رو می‌زنه. TT xD
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۲:۰۷ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
عاا خب ببین اینجا یه مشکلی وجود داره که حل نشدنیه
اگه عکسش تکرار شونده نباشه، تو لپ تاپ یه جور میشه وبلاگت، تو گوشی یه جور دیگه
من با لپ تاپم تقریبا گلاش نیومده
ولی تو با گوشی ای گلاش وسط صفحه ست

اینو نفمیدم دقیق
شتتت. XDD
خب یه چیز مثل وبلاگ maochan چی؟..

تلگرام داری؟
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۲:۱۳ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
اره این وبلاگه با لپتاپ خوب درومده
با گوشی هم بد نیست خوبه
باید یه بک گراند مناسب پیدا کنی

دارم ولی وصل نمیشه اصن
فهمیدم چی میگیا اون قسمت وبلاگ اصلی رو نفهمیدی 
سخته. XD TT
ایتا چی؟
می‌دونم، توضیح‌‌‌ش سخته. :/ می‌خوام عکس‌ش رو بفرستم برات.
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۲:۱۸ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
اسم وبلاگ درست شد
تو ستاره ها هم میاد با اینکه اینجا نیست
مسننثنسننثسنثیممثمی جدیییی؟
وایییییی این‌جا رو.
دستت درد نکنهههه. TT
هیچ وقت نمی‌تونی درست ازش تشکر کنی-
خجالت بکش.
از طرف من حرف می‌زنی؟ چه‌طور جرئت می‌کنی اصلا؟
والا.
يكشنبه ۱۰ مهر ۰۱ , ۲۲:۵۱ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
چی کی کجا ;d
خودتو نزن به اون راه.
دوشنبه ۱۱ مهر ۰۱ , ۱۴:۵۹ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
صوت زدن*
*سوت :دییییی
دوشنبه ۱۱ مهر ۰۱ , ۱۸:۴۲ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
عااا داشتم راه میرفتم فشار خورده بودم
پاهام زخم شد انقد راه رفتم
واییی. :(((((
دوشنبه ۱۱ مهر ۰۱ , ۱۸:۴۴ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
یاد گرفتم چجوری سوار مترو بشم
پیشرفت در زندگی* خخخ
من عاشق متروام. TT
سه شنبه ۱۲ مهر ۰۱ , ۰۶:۱۰ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
مترو هم عاشق توعه. T-T
خدا رو شکر.
معلوم هست کجایی؟ حال‌ت خوبه؟
نمی‌دونم اگه این‌جا رو می‌بینی یا نه، اما خیلی خوشگل شده.
جمعه ۱۵ مهر ۰۱ , ۱۲:۰۰ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
سلام خوبی سلامتی ؟ چه خبرا ؟
من جایی نیستم، همینجام
خیلی گشتم که یه پس زمینه قشنگ پیدا کنم اما نشد و همین عکسی که دوس داشتی رو موقتا درست کردم تا اینجا یکم قشنگ باشه. بلاخره یه روزی یه پس زمینه قشنگ پیدا میشه، میدونم D:
سلام و زهرمار.
کتک‌ت بزنم؟ نمی‌گی یهو محو می‌شی آدم نگران می‌شه؟
خیلی خوشگل شده راست‌ش. ((((((((((==
جمعه ۱۵ مهر ۰۱ , ۲۰:۵۷ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
نگران چرا؟ آخه محو نشدم که
اگه تو می‌گی قشنگ شده حتما قشنگ شده =))
ایتات که نیست و وب‌ت هم. پس یعنی محو برای من.
آره خیلیییی. اصلا دیدم‌ش کلی ذوق کردم. دستت خیلی خیلی خیلی خیلی درد نکنهههه. TT
جمعه ۱۵ مهر ۰۱ , ۲۳:۰۴ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
نههه عهه وبم هست .. فک کردم فالو داریش، فقط آدرسش رو عوض کردم
ادرسش تو این کامنت هست
ایتا رو حذف کردم، یکم دیگه دوباره نصب میکنمش
تشکر نکن 
از اون یکی وبلاگ فالوت کرده بودم، حواس‌م نبوده. :دی
باشه!
می‌کنممممممممم.
شنبه ۱۶ مهر ۰۱ , ۱۷:۲۷ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
ببخشید اگه نگران شدی
عه نکن دیگه D:
خواهش می‌کنم-
متشکرم. TT
يكشنبه ۱۷ مهر ۰۱ , ۱۶:۱۶ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
عه واقعا نگران شدی فک کردم شوخی کردی :d
سعی میکنم حرص نخورم
بی‌ادب.
دوشنبه ۱۸ مهر ۰۱ , ۱۹:۳۷ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
دیگه گفتم چون بزرگواری، بی‌ادبی کنم ببخشی بزرگوارتر بشی خخ
هه هه هه.
سه شنبه ۱۹ مهر ۰۱ , ۰۶:۵۸ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
نگفتی، چه خبر حالت خوبه؟
از ده تا چند تا خوبی؟
آره خوبم.
سه شنبه ۱۹ مهر ۰۱ , ۱۲:۴۵ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
مطمئنی؟ چندتا..؟
پنج تا.
چهارشنبه ۲۰ مهر ۰۱ , ۲۳:۰۱ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
ولی پنج تا میشه معمولی
ازونجایی که باید فضای دانشگاه برات جدید باشه، باید حالت حداقل خوب باشه نه متوسط
پس یه چیزایی توی دانشگاه داره اذیتت میکنه
به هرحال خوبم. :دی
قطعا. :/
پنجشنبه ۲۱ مهر ۰۱ , ۱۳:۳۵ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
:(
بگو چیا اگه دوس داری
نمی‌دونم، تو چیزای رو اعصاب نمی‌بینی؟
پنجشنبه ۲۱ مهر ۰۱ , ۲۰:۴۹ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
فک کنم بدونم راجب چی حرف میزنی
زیاد ازین چیزا نیست
اوناییش هم که هست مهم نیست
میفهمم وقتی بعضی ارتباط ها رو میبینی چه حسی بهت دست میده
چون منم قبلا دقیقا همین حس رو توی یه فضای دیگه تجربه کردم
اصلا مردم کلا چندشن برام. :/ xD
پنجشنبه ۲۱ مهر ۰۱ , ۲۲:۵۱ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
اینجور حس رو فک نکنم تاحالا داشته باشم
چرا چندشن
چرا کم حرف شده .
جمعه ۲۲ مهر ۰۱ , ۲۰:۱۸ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
میگم که .. خوبی ؟ D:
وقتی خودت جواب می‌دی>>>>>
اوهوم!
شنبه ۲۳ مهر ۰۱ , ۱۷:۳۰ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
خب همین که خوبی بسه، البته اگه واقعا خوب باشی
میدونی که ما ماستکی نداریم دیگه?
وقتی حالت خوبه >>>
هوم.
شنبه ۲۳ مهر ۰۱ , ۲۳:۰۸ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
خب وقتی اینجوری میگی فک میکنم الکی گفتی که خوبی
نوچ.
چهارشنبه ۴ آبان ۰۱ , ۲۲:۱۲ 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
سلام میگم که
حالت خوبه ؟
سلاممم!
راستش نه زیاد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی